W napiętej sytuacji nie należy naciskać na guzik, wystarczy go rozpiąć.
Stanisław Jerzy Lec
Kurs dedykowany dla trenerów i coachów. To pełny pakiet wiedzy potrzebnej do prowadzenia firmowego konta na Instagramie. Nauczymy Cię jak zacząć i jak profesjonalnie budować wizerunek własny i swojej marki. Kurs prowadzi doświadczona InstaInstruktorka.
Marka na Instagramie
960 zł netto + 23% VAT
B2C
od 520 minut
Wyślij zgłoszenie - buduj swoją InstaMarkę.
Program
Rozpoznawanie nowej platformy społecznościowej może być dość czasochłonne. Z drugiej strony brak wiedzy i pośpiech prowokuje nas do kopiowania przyzwyczajeń nabytych w innych mediach.
Instagram, jako dość specyficzne miejsce publikowania w Internecie, stawia przed nami inne wymagania, często ambitne. Czym Instagram różni się od innych platformach społecznościowych? Jakie działania gwarantują nam skuteczność a którymi skazujemy się na niepowodzenie? Bardzo ważnym punktem tego modułu będzie omówienie swoistej etykiety panującej na Instagramie, co pozwala natychmiast podnieść skuteczność działań promocyjnych.
moduł 1
Konstrukcja Platformy i jak zmieniała się pod kątem usług biznesowych na przestrzeni lat. Wszystko po to, by móc wykorzystać jak najlepiej to narzędzie i wiedzieć jakie są trendy jego rozwoju.
W miarę upływu czasu i rosnącej popularności, Instagram rozwinął swoją funkcjonalność na polu biznesowym. Aplikacja, która początkowo służyła do udostępniania atrakcyjnych zdjęć, stała się pełno funkcyjnym narzędziem firmowym. Począwszy od budowania relacji z potencjalnym klientem po autentyczną sprzedaż prosto ze zdjęcia. To i całą resztę zadań wymaganych w procesie budowania własnej marki osobistej można zrealizować na Instagramie. W celu odpowiedniego dystrybuowania swoich talentów i skuteczności działań, należy dobrze poznać konstrukcje Platformy, tak aby czerpać jak najwięcej z jej zasobów.
moduł 2
Jak prowadzić konto, by przyciągało odbiorców? Jak dbać o estetykę swojego konta? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w module 3 Kursu.
Wysokie oczekiwania w stosunku do estetyki prowadzenia firmowego konta często przewyższają możliwości twórcy. Próba sprostania tym oczekiwaniom powoduje, że osoba prowadząca konto firmowe poświęca bardzo dużo czasu na przygotowanie treści. Moduł na temat Instagramowej estetyki ma na celu przedstawienie sposobów i narzędzi które zredukują pracę do minimum i zagwarantują spektakularny, profesjonalny efekt.
moduł 3
Rosnąca popularność Instagram stories oraz Instagram life jest odzwierciedleniem trendu wideo w Internecie. Jakie zasady panują w świecie wideo dla marki oraz narzędzia, które należy szybko opanować?
Większość osób, które zaczynają budować własną markę w Internecie dba o profesjonalny wygląd, używając amatorskich narzędzi. Aby przyspieszyć rozwój swoich kompetencji w obszarze wideo poznasz najnowsze trendy i narzędzia, które gwarantują profesjonalny efekt, nawet z poziomu telefonu komórkowego.
moduł 4
Hasztagi to jedno z najbardziej tajemniczych zagadnień Instagrama. Jak używać i wykorzystywać je skutecznie?
Brak ogólnej wiedzy na temat algorytmu i katalogowania treści z użyciem hasztagów prowadzi do intuicyjnego używania tego narzędzia. Z drugiej jednak strony, hasztagi to poza płatną reklamą, najważniejszy aspekt budowania zasięgu na Instagramie. Jak dzięki hasztagom zwiększyć zasięg swoich treści nawet dwudziestokrotnie, będzie treścią modułu, który nie należy do najłatwiejszych. Zdecydowanie jednak jest modułem nieuniknionym w przypadku firmowych kont nastawionych na sukces.
moduł 5
Jak dobierać treści, które skutecznie prezentują twoją markę? Jak zadbać o stały dopływ dobrych pomysłów?
Pytanie wcale nie należy do łatwych. Systematyczne działania na Instagramie wymagają nieustającej kreatywności. Większość twórców zmaga się z realnym problemem dostarczania świeżych i atrakcyjnych treści. Jak uporządkować swoją pracę tak, aby nie robić wszystkiego na ostatnią chwilę i jak tworzyć angażujące treści na Instagram? Oto kluczowe problemy, których rozwiązanie pozwoli cieszyć się sukcesem a nie bez końca zmagać z Instagramem.
moduł 6
Parametry techniczne
Trenerzy
Szkolenia oparte na dowodach
Marta Kaczmarski
Mówią o mnie: Marta od Instagrama. Pewnie dlatego, że emanuję głębokim uczuciem do tej platformy społecznościowej i ciągle o tym opowiadam w internecie i na salach szkoleniowych. Nazywam się Marta Kaczmarski. Od zawsze uważam siebie za osobę ponadprzeciętnie bezpośrednią. Mąż twierdzi, że rozmawiam z obcymi przez telefon, jakbym ich znała od podstawówki. Kiedyś byłam bardzo poważna, ale mi przeszło, kiedy zakończyłam pracę w korporacji. Możesz to sobie wyobrazić? 10 lat pracować jako szkoleniowiec w szarej garsonce? No cóż, kiedyś myślałam, że w tym zawodzie tak trzeba. Zawodu nie zmieniłam, bo kto zrezygnowałby ze swojego powołania? Zmieniłam tylko styl, ku radości moich studentów. Prowadzę szkolenia z Instagrama dla właścicieli biznesów, którzy pragną istnienia swojej marki na Instagramie. Wiem, że na początku tej drogi można być kompletnie zagubionym, ale to już mój problem, żeby nauczyć. A ja wiem jak uczyć nowych i trudnych rzeczy.
Doktor psychologii (Polska Akademia Nauk), współwłaściciel firmy szkoleniowo-doradczej MODERATOR, trener i coach. Na co dzień buduje mosty między rzetelną wiedzą psychologiczną a potrzebami biznesu. Przygotował wiele programów szkoleniowych dotyczących: zarządzania, sprzedaży, negocjacji. Specjalizuje się w szkoleniach dla trenerów i coachów. W swojej karierze przeprowadził blisko 1000 szkoleń i coachingów. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych poświęconych osobowości i zarządzaniu. Jest członkiem założycielem GLOBE – The Global Leadership And Organizational Behavior Effectiveness Research Program, którego celem było wypracowanie międzykulturowej teorii efektywnego przywództwa. Współautor książek: Podręcznik trenera, Psychologia dla trenerów i Alfabet mitów menedżerskich.
Współwłaściciel firmy, członek zarządu, psycholog. Prywatnie pasjonat wspinaczki wysokogórskiej, narciarstwa i żeglarstwa, miłośnik jazzu i muzyki dawnej. Pracował na Uniwersytecie Wrocławskim, Uniwersytecie w Hildesheim (Niemcy), Uniwersytecie SWPS. Szkoli począwszy od grudnia 1990 r. Obecnie specjalizuje się w prowadzeniu szkół trenerów na wszystkich poziomach zaawansowania. W 2010 r. został wyróżniony tytułem “Racjonalisty Roku” przez Polskie Stowarzyszenie Racjonalistów. Opublikował kilkadziesiąt artykułów naukowych, ponad sto popularnonaukowych, brał udział w wielu audycjach radiowych, telewizyjnych, udzielał wywiadów w kraju i zagranicą. Jest autorem, współautorem i redaktorem kilkunastu książek, w tym dwóch wydanych w Stanach Zjednoczonych.
Absolwentka Uniwersytety Wrocławskiego kierunku Literatura amerykańska i Metodyka Nauczania, Magister Pedagogii i Poradnictwa z DSWE TWP, studiowała Psychologię i Socjologię na Uniwersytecie w Toronto. Organizator letnich obozów szkoleniowych dla młodzieży z całego świata dla firmy Tomorrow’s America Foundation.Tłumacz konsekutywny i symultaniczny dla międzynarodowej firmy InterNET Service Corporation. Tłumacz i autorka artykułów i opracowań szkoleniowych oraz produktowych dla międzynarodowego miesięcznika Bliżej Biznesu. Dyrektor Metodyczny firmy szkoleniowej odpowiedzialna m.in. za rekrutowanie i szkolenie nowych pracowników, szkolenia miesięczne kadry, hospitację istniejących trenerów i lektorów.
Coach, trener biznesu, psycholog. Absolwentka specjalizacji menagerskiej i zarządzania sportem, na wrocławskiej Akademii Wychowania Fizycznego, zarządzania informacją na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych w zakresie zarządzania projektami PMI w Wyższej Szkole Bankowej. W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej – specjalizacja z psychologii przedsiębiorczości i zarządzania. Od niemal 10 lat skoncentrowana na wspieraniu rozwoju osobistego i zawodowego pracowników różnych szczebli korporacji, poprzez ciągłe uzupełnianie własnych kompetencji praktycznych i merytorycznych. Jako ekspert dopasowuje metody i programy szkoleniowe, tak aby odpowiadały na potrzeby Klientów, dbając jednocześnie o motywację i zaangażowanie Zespołów, do których adresowany jest materiał dydaktyczny.
Prezes zarządu. Wykładowca. Trener. Koordynator i kierownik projektów. Twórca programów rozwojowych w korporacjach. Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu i Szkoły Coachingu Moderatora.W trakcie pracy zawodowej w obszarze zarządzanie zmianą, odpowiedzialny był za rozwój kompetencji 3000 pracowników firmy finansowej. Współtworzył politykę rozwoju personalnego w firmach. Wpierał wdrażanie programów zarządzania jakością Six Sigma. Jako współautor gier szkoleniowych wykorzystywanych w procesie zarządzania zmianą został wielokrotnie nagrodzony przez Project Managment Institute za najlepszy produkt szkoleniowy roku.
Trener, coach, badacz rynku – absolwent socjologii na kierunku Komunikacja Społeczna UWr, Szkoły Coachingu, Szkoły Trenerów Biznesu Moderator we Wrocławiu oraz Szkoły Menedżerskiej organizowanej przez Allied Domecq Retailing w Londynie. Posiada wieloletnie doświadczenie w sprzedaży oraz zarządzaniu, pracował także, w dużych międzynarodowych korporacjach. Współzałożyciel Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Specjalista w szkoleniach w zakresie zarządzania, komunikacji, negocjacji, sprzedaży, autoprezentacji oraz umiejętności trenerskich. Realizuje badania focus group, mystery shopping, zajmuje się doradztwem i konsultacjami dla menedżerów najwyższego szczebla. Prywatnie miłośnik ludzi i rozmów z nimi.
Szkolenie online
Najlepsze praktyki w nowej formie
Świat biznesu się „uzdalnia” a szkolenia wraz z nim. Odpowiadamy więc na potrzeby firm w nowej rzeczywistości. Moderator oferuje swoim Klientom tradycyjnie wysoką jakość, tym razem także online. Nowe ścieżki komunikacji otwierają też nowe możliwości rozwojowe. Możemy współpracować: bezpiecznie, wygodnie i na wysokim poziomie merytorycznym.